Sommarens första gräsklippning

Äntligen försommar i Norrbotten!
Maken och yngsta dittern har kärrat jord och fixat i trädgården hela helgen.

Själv sitter jag inne och studerar. Sista tentan för terminen i morgon, också opponering på sista arbetet hela  tisdag. Hoppas jag blir godkänd, så jag kan få lite sommarlov! (= sommarjobba...) å få lite variation på tillvaron.

Det har varit en hektisk och tidvis kaotisk tid denna vår. Pollensesongen har varit intensivare än vanligt = långa nattvak, medicinering och trötta barn. Passar inte så bra med heltidsstudier, men jag kämpar på så gott jag kan.

Saknar min slöjdtid... den har fått stå tillbaka i förmån till studier och familj. Men så är det väl i perioder av livet. 

Nu ska jag sätta mig och gå igenom tisdagens opponering en sista gång...

Gräsklippnig pågår

Kommentarer:
Postat av: Anna

Kul att du skriver igen. Allting går väl i perioder, ibland hinner man/har lust att blogga mer, ibland mindre.



Lycka till med tentorna!

Postat av: Britt-Marie

Så söta de är, skönt med sommarlov, sol och bad.



Kram

2010-06-10 @ 07:39:43
Postat av: Johanna

Hej Jennie!



Det här är något av en vild chansning för mig, men jag halkade in på din blogg under jakt efter mönster till en babyhätta. Hittade det här inlägget av dig:



http://jennies.blogg.se/2008/january/dags-att-ta-itu-med-ett-gammalt-ufo.html



och blev väldigt kär i den modellen, och tänkte leta efter boken mönstret finns i, men tyvärr hittar jag den ingen stans. Den verkar helt enkelt inte tryckas längre...



Jag vet inte om jag är ofin nu, men innebär det mycket jobb för dig om jag frågar om du kan skriva ned mönstret och skicka till mig på [email protected]



Jag skulle bli väldigt glad!!



Mvh

Johanna

2010-06-18 @ 19:35:36
URL: http://minbloggego.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits