Gotlandspaket

Idag när jag kom hem låg ett oväntat paket i postlådan. Jag blev jätteglad, sedan blev lite förvånad när jag läste vem det var ifrån. Det var från min Hemlis5kompis. Alltså inte den som ska skicka till mig, utan den Hemlis5kompisen som jag skickat paket till den här omgången.

Så oerhört omtänksamt! 

Snälla, goa
Stickanita skickade en tidskrift om gotländsk form och design. En superfin bok om Ekoull och Gotländsk-sticksöm. Och ett vackert blått entrådigt Eko-Ullgarn från Huskroken i färgen "Blåklint". 

Tack så väldigt mycket! Precis sånt här gillar jag!

Har planer på att besöka Gotland, där hon bor denna sommar. Å efter det här fina välkomstpaketet, vet jag inte vad som skulle kunna hålla oss borta.

Tusen tack! snälla Stickanita för det fina Gotlandspaketet. Det gav verkligen mersmak.


Ulligt härlig gotlandsblandning.

Kommentarer:
Postat av: Ullfull

Vá bra att det kommit fram! Du har ju inte fått så många paket! o jag har fått så många superpaket! Det är Du värd!!

Kram Anita


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits