Två i ett

Till slut kom då mina paket i Hemlis5-bytet fram. Å, bättre sent än aldrig som man brukar säga. Stort Tack! till min snälla hemlis5kompis för att du inte gav upp, när paketen inte kom fram. Måste erkänna att jag hade själv börjat misströsta.

Paketen inehöll allt det här:
*God mintchoklad
*4nystan ljust dovt grönt Primavera garn.
*Två supersöta stickmarkörer som ser ut som små änglar.

Änglarna

Har aldrig stött på Primavera garnet tidigare, det är tillverkat av merino/silke och fantastiskt mjukt. Tänker direkt på att sticka en mössa av detta. Kanske att det blir en Shedir eller en Koolhaas. Så är det tillräcligt mycket garn så, det borde räcka till ett par vantar också.  

Hemlis5 paket2

*Ett härligt sommarvykort, med hälsningar från min hemlis5kompis Stickorostenar
*En härva Ljusgult Merinosilk, riktigt tunnt "lacegarn" vill nog bli en sjal skulle jag tro.
*En påse bilar (Den är i skrivande stund redan uppäten...)
* Två påsar med Kool-Aid 

Hemlis5 paket3

Tack än en gång!

Kommentarer:
Postat av: Vivan

Mmmmmmmerinosilk. Det ser lika gott ut som bilarna. Tjo!!!

2009-07-17 @ 13:21:23
Postat av: Hemlis5:an

Glad att postgången nu funkade, fast det krävdes tilläggsförsäkringar. Lycka till med projekten!

2009-07-18 @ 02:55:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits