Leverans från Succaplokki

Hittade så supersöta Knitters Cell Phone Charms, på Etsy. Säljaren och tillverkaren kommer från Finland och har användarnamnet Succaplokki på Etsy.

Kunde inte motstå att lägga in en beställning. Han specialtillverkade en liten charm med 2,5mm stickmätare i enkomt till mig. Ändå fick jag fick min leverans efter endast två dagar från det att jag beställde!

Min specialbeställda Knitters Cellphone Charm.

Egentligen tittade jag efter fler sockblockers, i större storlekar. Men det hela slutade med att jag fastnade för, och beställde ett par vantblockers. Superfina! Har inte sett dem tidigare. Har någon annan sett blockers för vantar tidigare? 

Vantblockers

Så fick jag en liten söt nyckelring också som "freebie".

Nyckelring med stickmått.

Kommentarer:
Postat av: Ullfull

Hej Jennie! Snygga saker Du köpt! Jag har hos Stickfrossa köpt turkos sockgömma o orange hänge. Gillar den jag fick av Dig men "behöver", hm, en till husvagnen....?! Är tösen bättre? Kram Anita

Postat av: Marianne Sjöberg, faster

Hej Jennie! Vackra saker du stickar, kan man få beställa ett par sockar? Själv är jag inne på 3:dje året på ett par (snygga och mönstrade) vantar så jag har "fullt upp"!!

Lev o må, kram från faster!

2009-07-31 @ 09:46:27
Postat av: kristina

Stickmätare är en absolut nödvändighet! Jag har en i väskan, men det visade sig att mina 2,5:or (nyköpta!) inte passade i de hålen utan i 2 3/4 om jag inte tryckte väldigt hårt. Då undrar man hur det är i de andra hålen.

2009-08-09 @ 12:19:50
URL: http://kristina-lakris.blogspot.com
Postat av: jennhy

sv: åh tack :) vad glad jag blir!

jo jag ska försöka uppdatera oftare, har haft lite fullt upp bara

2009-08-18 @ 19:30:02
URL: http://jennhys.blogg.se.
Postat av: Sanna

Hej!

Hittade din blogg då jag sökte på skinntossor. Jag måste säga att du gör grymt fina handarbeten :) Du råkar inte sälja skinntossorna du gör?



Mvh Sanna

2009-09-03 @ 21:42:14
URL: http://mammasanna.blogspot.com
Postat av: Bim HD

Hm, tänk vad mycket som finns där ute som man inte ens hade en aning om att man behövde... gilla mobilsmycket, hihihi... och de där för vantar är ju urhäftiga - aldrig sett tidigare!!! Önskar mig dock för sockar först - önskelistan ÄR lång... minst sagt...

Må så grankott...

ngn som dock önskar få börja sticka igen, suck...

2009-10-08 @ 22:13:01
URL: http://sjoebacka.se/wordpress
Postat av: Elisabeth

Humm Vad har man blockers till.. Har aldrig sett dessa tidigare...

2009-11-19 @ 18:10:41
URL: http://lizzyelisabeth.panatet.se
Postat av: Annika

Det har jag aldrig heller sett, vantblockare. Hm, blir att önska sig det också. Listan till tomten blir lång...

Du har en mycket trevlig blogg!

2009-11-27 @ 11:19:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits