Socktober rapport

Det var ju jag som skulle börja sticka sockar till mig själv.
Detta har inte hänt, -inte än i alla fall.

Kan helt enkelt inte bestämma mig för garn och modell...
så medans jag velar, stickar jag vidare sockar till familjen.

Maken har i veckan förärats med ett par röda sockor.
Stickade i Coop/Falk´s garn "SPORT" 70%ulll, 30% polyamid.
Dessa storlek 45:or är stickade med 52m i skaftet... 
Gillade att sticka med det här garnet, nu återstår bara att se hur hållbart resultatet är.

Också är ännu ett par barnsockor påbörjade. 
I ett Regia multifärgat garn som jag bara inte kan tycka är snyggt...
men dottern tycker det är fantastiskt vackert, så det får bli ett par till henne.  
Röda sockor till gubben
Rödstrumpor till maken.

Kommentarer:
Postat av: Britt-Marie

Härligt att se fler Rödstrumpor.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits