Ättiksdopp

Jag hade tänkt mig att kunna visa bilder, på min färdigstickade "Misty Garden". Också mina aldeles för går-dagen avslutade "Jaywalkers".
 
Men...

Jag var på växtfärgnings "prova på"-kurs i går och lyckades då, ge digitalkameran ett ättiks-dopp!
Så nu ligger den isärmonterad på tork,
Om vi håller tummarna så, kommer den kanske att börja fungera igen om jag har tur...
Jag är inte så sugen på att börja jaga en ny just nu.

Jag har påbörjat ett par  "Fetching"
http://www.knitty.com/ISSUEsummer06/PATTfetching.html 
Jag stickar dem i det bruna Rowan-garnet jag fick över från min "Odessa" (hoppas nu bara att garnet räcker!)

Kommentarer:
Postat av: Annelie

Hoppas din kamera hämtar sig igen. Halvvantarna är riktigt läckra. Ännu en sak som ska läggas till min redan långa vill göra-lista?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits