Hoptovad tröja

I höstas köpte jag en liten rosa tovad väska till min dotter.

Efter att jag lånat den samma av henne i ca tre månader (den passar perfekt att bära stickprojekt i när man är ute på turne) fick jag höra av min man... att dottern i förtroende avslöjat:
-Mamma har nog glömt att det där är min väska!

Jag fick så klart dåligt samvete och lämnade tillbak väskan... ett tomrum uppstod, efter att ha prövat andra väskor som substitut. Har jag slutligen kommit fram till att: det är nog lika bra att jag gör mig en egen stickväska.

Så nu har jag tovat ihop en avlagd lamullströja, ska bli riktigt spännande att se hur slutresultatet kommer att te sig!
Hoptovad tröja
Blivande stickväska...

Kommentarer:
Postat av: Vivan

Den kommer att bli häääärlig!!! PUSS på dig. Kolla in www.gudsvrede.blogspot.com Vi har nästan beslutat oss för att den är ett upproriskt och provocerande skämt från någon med knasig humor som sitter och fnissar åt alla knäppa mail som kommer in som kommentarer. Det kommer säkert att skrivas en bok om den sidan snart - eller en artikel i någon tidning - då Jeremia kommer att avslöja sig. Det kanske är Alexander Bard eller någon annan debatt sugen kändis som vill uppmärksammas. Gardell...

Kan inte i min vildaste fantasi tro att någon verkligen tror på det där. Guds vrede??? Gud är god - om han finns... så är han det.

Godnatt. Nu ska jag somna med Lisa Ekdahls nya platta i öronen.

2006-01-23 @ 23:21:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits