Upploppet

Kunde inte slita mig från puckelpisten i går...  GRATTIS!  Jesper Björnlund till 5:e platsen.

Du fick mig att sticka som en galning. Jag blir så nervös när det ska hoppas och snrras flera gånger i varje åk...

Har stickat färdigt "höger-sidan" på Ella och kommit en bra bit in på vänster, man skulle kunna uttrycka sig som så att: Jag närmar mig upploppet. 

Kanske målgång redan i morgon?

Det blir inga bilder i dag, men kolla in på: Stickeri Sticker Stickeralla och spana in hennes Mermaid!
http://bookish.typepad.com/sticka/   

Kommentarer:
Postat av: Susanne Henriksson

Jennie !
Nog visste jag att du var bäst, men detta är grymt imponerande. Jag är stolt över att du är min vän !
Vi ses på jubilarens födelsedagskalas.....

2006-02-16 @ 22:05:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits