Tovad namnskylt

Jo, jag jobbar ju som pedagog. Oftast med barngrupper, men ibland även med vuxna.

Barnen bryr sig inte så mycket om ens vad jag heter... bara de har roligt!

Med vuxna däremot underlättar det ifall man inte behöver tala om för alla i gruppen vad man heter, hela tiden. Jag rekomenderar en STOR namnskylt!  

De kommer ändå att fråga om ålder, utbildning och tidigare erfarenheter, ibland hinner man knappt handleda aktiviteten, för de har så fullt upp att utreda vem man är släkt med, eller gick på dagis hos...

Jag säger bara det, jag ska fxa mig flera namnskyltar. Så jag kan ha en i varje pysselväska eller Latjolajbanlåda som jag hellre kallar dem.  

Kanske skulle man skriva ut en meritlista också?!... vore kanske bra idé att bära med sig?
Tovad namnskylt
Tovad av färgad ull, broderad med lingarn också en liten fjäriiiiil som gör mig glad!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits