Ella-invigningen

Team Sweden  Hur långt hinner man sticka under en OS-invigning?

Ja, har man valt att sticka "Ella" så kommer man en bra bit på väg. Det är tur det... för till veckan kommer det att bli mycket jobb och lite stickat.

Var in på den "oficiella" OS-sticknings sidan och kollade lite i dag igen. Nu är det nästan 4000 OS-stickare registrerade! Och mitt namn finns med! JA! Jag hann få med min anmälan innan kalaset drog igång.

Ella-invigningen
Ella är nu uppstartad, den kommer att bli riktigt mjuk och go´

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Hej! Välkommen med i laget! Och vad kul att du också stickar en spetsstickad sjal! Jag sliter med Birch i ull/kid mohair och den blir sååå fin! Heja oss!

Postat av: Susanne

Vad fin sjalen blir. Lycka till med stickandet. Ska bli kul att följa hur det går för dig.
Heja på!

2006-02-12 @ 09:42:03
URL: http://stickan.blogspot.com
Postat av: Vivan

Heja Nenne friskt humör - det är du som susen gör. Nenne! Nenne! Nenne!

Men jag håller med dig - den borde vara i fallande maskordning. Det blir liksom mer nedförsbacke då och lättare att se slutet.

Heja hela Team Sweden - jag är bullrigaste hejarklacken och marknadsför er som större än hela vinter-OS.

2006-02-13 @ 14:40:22
URL: http://vivans.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits