Kalas tröjan!

Kalas på dagis, dottern får inte ha på sig den nystickade vita tröjan. (Den kan bli smutsig).
Hon får nöja sig med en gammal, numera mindre vit snart urvuxen kalaströja. 

Å, vad har man då en ny fin vit tröja till? kan man ju undra.

Ja, kalas kanske?

Men det känns ju på något märkligt sätt?!! bättre om man som stickande mamma får vara med när den första fläcken adderas.

Kalaströjan är stickad i garntjänst garn Budget. Den här gången, hade jag så precis med garn så jag fick sy i ärmarna med ett annat garn när jag monterade...  
Vit barntröja
Fluffig och fin, perfekt för kommande festligheter!


Kommentarer:
Postat av: Annelie

Jättesöt! En sådan hade jag säkert stickat till min dottern när hon var liten - om jag hade fastnat i garnträsket redan då, alltså.

Postat av: Soili

Jätte söt,en riktig prinsess kofta.

2006-04-12 @ 22:54:33
URL: http://spaces.msn.com/soili37/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits