Baby´s bootkin

I morgon:
Tisdag den 25 april kl 18:30 -21:00 är det Stickcafe på Gammelstads bibliotek.

Då är alla som har lust och möjlighet välkomna att närvara. Med eller utan stickning! 

Vi har plannerat att titta på, hur man kan sticka sockar på olika sätt.
Altenativa hälar och tår, spetsstickning, flätmönster eller flerfärggsstickning.

Själv har jag påbörjat ännu ett par sockar från boken Knitting Vintage Socks, som jag tar med i morgon.
Det blir ett par Baby´s bootkin som jag stickar av Bambinogarn i rosa och lila nyanser.
Baby´s bootkin
    
Sockor till liten fot!

Kommentarer:
Postat av: Maria

De sockarna är så fina! Du har ju också valt väldigt vackra färger. Jag blev otroligt nöjd med mina och jag kommer säkert att sticka fler par till någon liten bebis. Man får bara lite ont i fingrarna av de tunna stickorna!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits