Hemlis!6 Paket2


I förra veckan kom brevbäraren med det andra paketet
i Hemlis6. Har så fullt upp med studerandet, så jag har
inte tagit mig tid att blogga om det förren nu. 

Allt detta innehöll paketet:
*Smaskig cholkad (redan slut...)
*Ecologic ullgarn (funderar på om det skulle kunna bli ett par innervantar till dotterns födelsedagsvantar, om jag nu hinner...)
*Båge till att göra en halsduk på (tror den fungerar ungeffär som gaffelvirkning?)
*Gulligt litet pussel
*Mönster till pulsvärmare
*Sött kort med grattishälsning. (Jag och min hemlige vän har födelsedag på samma dag!) 

Tack snälla hemlis för det fina paketet!


Kommentarer:
Postat av: Anna

Å vad roligt att du skriver igen, just som jag började ge upp hoppet!

Postat av: Elisabeth

Kul att du gillade paketet... Visst måste det vare en rolig slump att vi båda fyller år den 1 februari.. Hoppas att du hadde en riktigt skön födelsedag... Nu sitter jag aoch lurar på nästa paket.. Ska bli spännande och se vad jag kan få i hop.. Kanske blir det inte i stickans tecken...

2010-02-12 @ 21:49:00
Postat av: Elisabeth

Måste bara oxå säga att jag hoppas att du fortsätter att blogga.. Jag har kollat in varje vecka utan framgång....

2010-02-12 @ 21:50:25
Postat av: Danialkathinka

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2012-03-29 @ 12:52:58
URL: http://danialkathinka.blogger20.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits