Firestarters!

Har stickat ett par härliga Firestarters. Använde stickor 2,25mm, garnet Socks That Rock lightweight. Färgen heter Lucy.

Stickade dessa, mestadels för att träna mig på att sticka hälen på sockor som stickas från tån och upp.

Firestarters!


Fläta

Fick även ett bra tillfälle att öva mig på flätstickning utan flätsticka, när jag stickade mina Firestarter.

Så nu kan jag nästan utan problem använad mig av denna nyförvärvade kunskap i mitt nästa sockprojekt La Digitessa

La Digitessa är en riktigt härlig utmaning!

Kommentarer:
Postat av: Britt-Marie

Så snygga de blev.



Du har en utmärkelse på min blogg.



kram

Postat av: tiennie

Your socks are lovely! The colorway is right up my alley. :)

2009-01-30 @ 00:34:15
URL: http://tiennie.com
Postat av: Christina

Snyggt jobbat, Jennie.

2009-01-31 @ 19:36:53
Postat av: Sofia

Grattis på födelsedagen!!!

Jättefina sockor. Jag skulle oxå vilja kunna sticka flätor utan hjälpsticka. Kanske ska kolla youtube för tips... Ha en bra dag!

Kram från ett soligt Norrköping

2009-02-01 @ 12:54:31
URL: http://stickospring.blogspot.com
Postat av: Kristina

Vilka ursnygga sockor! Något jag önskar mig!

2009-02-09 @ 18:59:25
URL: http://kristina-lakris.blogspot.com
Postat av: Vivan

Så det vattnas i munnen - än en gång. Den hälen blev ju kanon!!!



Kram.

2009-02-10 @ 09:27:01
Postat av: Anonym

fina sockar! fattar inte hur du kan sticka så bra! :D

2009-02-10 @ 17:30:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits