Sjätte bilden i sjätte mappen...

Jag brukar inte svara på blogg-utmaningar i normala fall, men den här gången passar utmaningen som jag fått från Sannstick  mig perfekt.

Jag skickar vidare utmaningen till alla, som känner sig sugna på att göra den på sin blogg.

Dessa sockar stickade som julklapp till äldsta dottern julen 2008. De var både roliga och pillriga att sticka. Garnet jag använt är Fleece Artist Merino 2/6. Färgen heter Rosegarden. Använde stickor 2,5mm. De små glittrande prickarna är ljusrosa rocagille pärlor.

Sjätte bilden i sjätte mappen.

Mönstret jag stickat efter heter Beades Swirls Socks, och finns att köpa från Heartstrings
Det har inte blivit av att jag bloggat om dessa sockor tidigare, hade tänkt att jag skulle få till en lite bättre färdigbild först. Det är så svårt att fotografera stickat, under vintern här uppe i Norr. Ljuset vill liksom inte samarbeta.

Sockor storlek 35.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

That is really pretty! Sparkly.

2009-02-18 @ 19:09:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits