Hemlis!3 paket2

Hemlis 3
Igår fick jag en glad överaskning med posten. Det andra hemlispaketet fyllt med härligheter!

Ett vackert nougatbrunt Opal sockgarn, perfekt till kommande sockklubbs-sockor.
Goda Mint-choklad pinnar (bara hälften finns kvar till idag...) 
Glad Påsk hälsning.
Goda doftljus.
Skön handkräm -perfekt till mina nariga händer!
Liten klok bok om att "Bara vara".
Påse med söta stickmarkörer.

TACK SÅ MYCKET SNÄLLA HEMLIS!

Jag tror att jag kanske listat ut vem du är... Vackra händer och mjuka kompisar.
Kan det kanske vara så att du kan använda ditt Ravelry-användarnamn, för att resa till Blåkulla i påsk?  
Hemlis3 paket2
Mitt härliga Hemlis3! Paket2

Stickmarkörer hemlis3
Se så söta stickmarkörer min snälla Hemliskompis skickat till mig!

Kommentarer:
Postat av: Catarina

Hmm...avslöjad! Jodå...jag drar till Blåkulla i påsk...*hi hi*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits