Byten

Dishcloth swapJag är med på Sticka Meras http://www.stickamera.se/ disktrasebyte.
Har stickat färdigt trasan till min kompis och postar paket i kväll.







Hemlis 3Jag har även anmält mig till hemlis!3.
(Anmälan har öppet till den 31 januari 2008).
Det var så roligt förra omgången.
Jag gillar paket! Både att ge och att få.
Lägger ut nya svar på Hemlisfrågorna om någon dag.
Många svar blir väl som förra omgången, men lite har förändrats...


JulklappsbyteJag var ju även med på julklappsbytet i slutet av förra året.
Skickade paket till min byteskompis i början av December,
mailade och fick besked om att paketet kommit fram.

Själv har jag fortfarande ej fått någon julkapp...
Har inte heller hört något från min byteskompis.
Undrar vad som kan ha hänt?
Har paketet kommit bort på posten måntro?
Har haft kontakt med Ulrika på Sticka Mera, hon har mailat min byteskompis. Men fortfarande ingen kontakt...

Kommentarer:
Postat av: Ida

Hej!
Tack för disktrasan! Hämtade ut den idag =) Den var fin. Hoppas att jag ska komma över min fobi för disktrasor nu =) Jag har inte stickat min trasa än...
Tack än en gång!
Kramis

Postat av: Hanne i DK

Uffs hvor ærgeligt du ingen juleklap har fået - Ulrika må da sortliste hende !!!

Trøstekram fra
Hanne

2008-01-24 @ 16:01:49
URL: http://fiber-o-fiber.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits