Lördagsknåp

Vad gör man då, en lördag då Storasyster vill "pyssla"?
Plockar fram lite blandade pärlor och luffarslöjdslådan. (Om mamman själv får välja).

Sedan är det bara att sätta igång och "pärla" som dottern kallar det.
Lördagsknåp
Pärlor på ståltråd, å fort går det då man är fem år!

Storasyster pysslar
Koncentration

Min uppgift blev att göra öglan längst upp, för att fästa ringen. 
Och resultatet: En hel hög med stickmarkörer. (Ja, jag satt kvar själv, ett bra tag efter att dottern gett upp... så jag fick tillverka några jag med :- )
 
Stickmarkörer
Några av Storasysters stickmarkörer

Kommentarer:
Postat av: My

gud vad fina dom var :)

Postat av: Britt-marie

Så snygga de blev, Ebba ser så konsentrerad ut.
Mer bilder tack.
Kram

2007-09-23 @ 17:34:35
URL: http://brittmariel.blogg.se
Postat av: Moa

Vilket mysigt lördags göra det såg ut att vara :)

2007-09-24 @ 16:59:28
URL: http://litenmoa.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits