Hemlis!2 paket1


I dag lämnade brevbäraren, det första hemlispaketet hemma hos mig.

Blev full i skratt när jag öppnade... var nämligen in till sta´n förra veckan.
Målet var att köpa ett bomullsgarn till att sticka en sådan här:
http://blog.alishahunt.com/index.php/archives/2007/08/20/round-washcloth-2/ http://kaitietee.blogspot.com/2007/08/keep-it-clean.html
Men det tilltänkta bomullsgarnet var tilfälligt slutsålt, i den färgen jag ville ha. Funderade på att köpa en annan färg, men bestämde mig för att vänta.

Å, nu när jag öppnar mitt hemlispaket, så ligger där två nystan av garnet i rätt färgställning och allt!

Dessutom hade min hemlis skickat ett par jättefina babysockor till Lillasyster. Finfina stickmarkörer, en söt brosh och två chokladkakor i mörk choklad (det finns endast en och en halv kvar nu... Mmmm :-)  

Tack så väldans mycket Hemlis!
Hemlispaket 1
Hemlis! 2 paket

Får man så här fina sockar, måste man ju ut på äventyr för att visa upp dem också... det blev en tur till  Handelsträdgården, garnaffären i Sävast.   
Lillasysters nya sockor
Lillasyster 7 veckor gammal, med sina för dagen nya sockar på.

Kommentarer:
Postat av: Din hemlige vän...

Hej!
Kul att du gillade sakerna och vilket sammanträffande med garnet!

2007-09-18 @ 14:12:33
Postat av: Elisabeth

Vilket bra paket! Och så fina sockar på fin dotter!
Nu har jag googlat fram en vägbeskrivning till Norge, resan är ca 55 mil, men tar minst 8 timmar med bil. Å så hem igen då. Det är märkligt att åka till Norge från mitt håll, 25 mil till Arlanda och så 25 mil från Gardemoen, ändå totalt 55 mil! Förstår nu varför flyg var ett dumt alternativ. Och ingen stickro blir det heller!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits