Grönt är skönt

Det tog mig ett tag att få färdigt detta par pärlstickade pulsvärmare.
Å, jag förstår varför...

Det är första gången, jag varit nästan uttråkad av en pärlstickning.
Det här mönstret var så förutsägbart, med alla upprepande raporter!

Passar nog iochförsig bra som ett nybörjar mönster. 
Men jag stickar hellre ett mönster, som kräver att jag ska vara mer på alerten.

Nu är de hur som haver, klara för användning. Väntar bara på lite kallare väder... 

-Tur att de blev snygga i alla fall!
Gröna pärlvärmare
Gröna sköna pulsvärmare!

Kommentarer:
Postat av: Ulla

Grönt är skönt.
Hälsningar
ulla

Postat av: Marie

Asså du är helt sjukt bra på att sticka! Hur länge har du stickat? Jag förstår inte hur man kan göra så avanserade mönster.

2007-10-14 @ 19:07:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits