Har jag blivit en helgbloggare nu?!

-Jag är inte bara en bloggande hobbyslöjdare!
 Jag är fru, mamma, lärare och sjöldklubbsledare
http://www.hemslojden.org/index.2028.html också... listan kan göras lång.
 
I veckan har jag fått jobb, ja mer jobb alltså.
Har fått klart att jag får förtsätta fram till jul på lärar-tjänsten jag vickar på.
Roligt, men framförallt SKÖNT att kunna planera sitt liv några veckor frammåt. 

Det har inte blivit lika mycket slöjdande för mig de sista två veckorna, som jag är van vid.
Jobb, sjukdom, och höstmörker verkar ha sugit nästan all kraft ur min kropp.

Men två par julklappssockor har jag dock hunnit med att sticka.
 
Det vänstra paret: Storlek 30 ett av Regias självspräckliga garn (dotterns val).
Det var inte alls kul att sticka när man inte gillar resultatet...
Ska välja garn själv i fortsättningen -det blir mycket roligare att sticka då!

Det högra paret: Babysockor i Garnstudios babyull. De blev riktigt söta och mjuka.
Till en liten kille, som vi inte vet namnet på ännu... 
Paket-sockor
Tipp, tapp, tipp, tapp...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits