Rosa Odessa till dottern

Mamma!
-Ska du inte sticka något idag?!!

Min 4åring är pollenallergiker... mer behöver jag väl inte berätta.
Det är min tur att stanna hemma med henne den här veckan.

Hade bestämt mig för att ägna all tid på dagarna åt henne, jag menar jag är ju hemma för hennes skull.
Ingen stickning på dagtid, den här veckan inte!

Så, igår tog vi fram rit och målar grejorna och satte igång...
så försvinner dottern iväg till Vardagsrummet.

Å, kommer tillbaks med min nypåbörjade "Odessa"
http://www.magknits.com/feb06/patterns/odessa.htm, sträcker den mot mig och frågar menande:

-Mamma, ska du inte sticka något idag?!!

(JA, den är till henne!) 
Rosa Odessa
Stickad i Drops Alpacka

Kommentarer:
Postat av: Britt-Marie

Vilken söt mössa, min blir bara vidare och vidare så den får vänta tills nästa gång vi ses !

2006-05-13 @ 08:07:04
Postat av: Ulrika Leyon Bertilsson

Underbar mössa! Hur jag än försöker kan jag inte hitta mönstret på den. Hemsidan når jag inte. Snälla, kan ni hjälpa mig?

2008-04-28 @ 11:58:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits