Birch färdigstickad

Hemma igen, efter en riktigt trevlig Museidags-vecka i Arvidsjaur!

Jag träffade många trevliga hantverkare på onsdagens Hantverks-café. (Hoppas kunna visa lite bilder senare i veckan).

Det blev lite stickning den gågna veckan... jag har:
*Bilåkar-stickat
*Paus-stickat
*Hotellrums-stickat
*Pub-stickat (fantastiskt att rökning numera är förbjuden i offentliga lokaler)

Birch färdigstickad
Jag stickade min OS-Björk färdig i torsdags kväll! Det var lika spännande som Dam-curling-finalens sista sten.

Skulle garnet räcka?

Det gjorde det! Jag har fem decimeter kvar av mitt sista nystan Petite mohair...
Snacka om att ha tur!

Nu ligger min Birch väntar på att jag ska komma och blocka den.
(Har inte kunnat blocka eller blogga den tidigare eftersom jag varit på resande fot hela veckan).


Kommentarer:
Postat av: heidi

Hej Jennie,

Birch blev jättefin!! Visst är det toppen när man har en mobil stickning som man kan plocka fram när man har en stund över:-)

Jag upptäckte Rebecca när dom kommit till nummer 27, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med mönstret du saknar:-(

Prova och skriv till Rebecca i Tyskland och fråga om du kan köpa en kopia av just det mönstret du letar efter. Vissa tidningar gör det mot en mindre avgift:-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits