Jag gillar inte den här poolaren...

Jag är sugen att sticka ett par Mata Hari sockor.
http://craftoholicgallery.blogspot.com/2006_01_01_craftoholicgallery_archive.html
Men det verkar svårt att hitta ett passande garn i mina gömmor.

Har provstickat med två olika färger av Qualitas sockgarn (marinblått och mörkgrönt).
Men båda poolar...

Jag har inköpsstopp på garn fram till den 2:a september, då det öppnar en ny garn och pysselbutik på kronanområdet här i Luleå. Så inköp av nytt sockgarn är inte tänkbart just nu.  

Nu står hoppet till två nystan marinblått/cericerosa sockgarn från Hjerte Sock, som legat i garnskåpet sedan i en marknad i våras.

Tredje gången gillt? Eller vad tror ni? Provstickar senare i kväll... 
Poolare
Vad ska man göra när man inte gillar Poolare?

Kommentarer:
Postat av: sussi

Så mycket snyggt på den bloggen.
Vi ses!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits