Det roligaste

Jag tror nog Mermaid är bland det roligaste jag stickat någonsn.
Har stickat så pass, att jag nött sönder huden på mitt högra pekfinger,
men det fixas lätt med ett plåster!

Det enda kruxet nu är alla lösa garnändar som ska fästas in.

Jag behöver ett Stickcafé eller en kompis att surra med medans jag jobbar vidare...
Å det, så fort som bara möjligt är!

Ja, ja det ska ju stickas ärmar också... Hmmm... ärmar...
-men det är ju i alla fall roligare än att fästa trådar.   

JA! så får det bli, jag stickar ärmarna innan det blir dax all fästa in!

Nästa Stickcafé är den 25/4 på Biblioteket i Gammelstad 18.30-21.00.

Då borde nog ärmarna vara färdigstickade.
Mermaid 060411
Min blivande Mermaid

Kommentarer:
Postat av: Vivan

Hej å hå - här går det undan!!! Du stickar så det ryker om pinnarna. Tur att ull inte tar eld så lätt...

Kramis.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits