Gula Ruffles klar!

Hej å hå!

Äntligen hemma igen, tillbaks efter museivecka i Kalix och sedan helgjobb på hemmaplan... de senaste veckorna har varit:

*Roliga
*Överraskande
*Lärorika
*Intensiva
*Hyfsat stickiga
*Väldans slöjdiga

Konstigt nog blir man ändå trött... fasten det är roligt nästan hela tiden.
Det är klart att, det kan ju vara lite svårt att sova när brandlarmet på Hotellet går igång mitt i natten. Men lite äventyr ska det ju vara förstårs, när man är ute på turné.

Min lejongula Ruffles är klar, fästade trådar och allt! Inte illa, det trodde jag inte om mig själv...
Har redan påbörjat en ny, men den får ni ett tjuvkik på i morgon. (Måste låna mig en digitalkamera). 
Gula Ruffles klar!
Min första, men definitivt inte sista Ruffles!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits