Diva utan ärm...

Gott Nytt År på er!

2005 har vait spännande och "stickigt". Många projekt har blivit avslutade, kanske mycket tack vare min nya regel (att avsluta två projekt för att få påbörja ett nytt).

Många planer på nya slöjdprojekt under nästa år finns redan i mitt huvud, nu gäller det bara att stjäla tid någonstans ifrån.  

Jag brukar inte ge några nyårslöften, men jag önskar att jag under 2006 avslutar Divan, som fått ligga och "vila" sedan i höstas... (det är ju faktiskt "bara" ärmarna kvar att sticka!).   

Slöjda på, så syns vi nästa år!
Diva utan ärm...
Färdig under 2006?

Kommentarer:
Postat av: Vivan

ÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!! Den blir helt underbar!!!! Går det att gnaga lite på sedan??? Vad du än gör - låt mig ALDRIG prova den. Möjligtvis bara om det är äckligt oskön. För jag vet att jag bara MÅSTE ha en om jag provar.

Kram hjärtat!!!!

2006-01-01 @ 18:33:41
Postat av: Arja

hi, I have just started my own Diva and found your blog when searching for fellow Diva knitters online. yours looks gorgeous, I love the grey one too, although I chose to knit #10 in purples.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits