Baby tossor bruna

Här har vi ett par bruna små skor, som förhoppningsvis väldigt snart får en ägare... min väninna har "gått en vecka över tiden" och börjar nu bli ganska otålig att få träffa den som bor i magen.

Det är hon inte ensam om,  kan snart inte vänta längre...

Jag längtar efter att få göra PAKET!

Å, snart fyller maken 36år.  Det är i början av September... undrar just om jag skulle prova mig på att sy ett par i hans storlek?  Men det är klart... har man srl 45, så kallas det nog bara för tossor.   



Bruna baby-skinntossor!


Kommentarer:
Postat av: Gunilla Larsson

Skulle vilja ha mönstret på dina fina skinntossor så jag kan sy till barnbarna Med vänlig hälsning, Gunilla

2013-08-20 @ 17:33:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits