Hemlis4 Paket3


Idag har det regnat och regnat, här i Norrbotten...
Jag har haft feber, huvudvärk och maken är bortrest. Har sovit en stund på förmiddagen då lillasyster tog sin förmiddagslur. Sedan har det varit fullt ös här hemma, som vanligt.

Vilken tur, att jag fick det tredje Hemlis4! paketet just idag. Det piggade verkligen upp!

Finfina gåvor än en gång, från min snälla Hemlis4vän.

Detta inehöll paketet:
* "hemp for knitting" heter det vackra blåa garnet från Lanaknits  
* Söta stickmönster från Alan Dart
http://www.alandart.co.uk/
* Strick-Elastic att sticka in i ressåren på tex. sockar
* Goda mintkakor
* Fler ledtrådar om min Hemlis4vän.

Hemlis4 Paket3

Efter en del pusslande med ledtrådar och två mintkakor senare, kom jag fram till detta:

http://handgjort.blogspot.com/

TACK! än en gång, snälla Elin för de fina paketen!

Kommentarer:
Postat av: TruckerElin

Va roligt att paketet lyckades komma just en sån där jobbig dag när man behöver piggas upp lite. :)

Postat av: kristina-lakris

Javisst! Det är min egen design! Jag hoppas att min blogg skall bli det forum där jag visar mina grejor som inspiration för andra stickare och virkare t.ex.

2008-08-25 @ 00:07:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits