Skulle ju få åka iväg på roligheter i dag...

Mina tjejer är sjuka båda två.
Genomförkylda. Ingen ide´att lämna hemmets lugna vrå, förrens de kryat på sig en hel del.
Maken har jobbat natt, å när han vaknar ska det monteras in ny karm och dörr i lillans rum.
  
Så mina planer för den här dagen sprack. Hade tänkt att först åka på Bazar inne i Luleå
http://mittlillahus.blogspot.com/ (inlägget den 22 november 2007) , för att sedan fortsätta till Museets stickcafé. 

Men icke, sa Nicke!

Tröstar mig med att putsa på mitt hårdslöjdsprojekt, samt att mellan varven bekanta mig med Ravelry  https://www.ravelry.com/account/login
Bitar av vårt gamla vardagsrumsbord
Lite Do Re Do julklappar på gång.

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Vad trist med småtjejerna så att ni inte kunde komma, men vi kommer nog att göra om det nästa år för det var så kul! Vet du vad som hände, muséet ringde och ville ställa ut våra grejer, så nu finns det änglar där... helt otroligt! Jag missar hantverksmarknaden som är där i helgen, den hade varit kul att gå på eller kanske vara med på. Men det blir nästa år...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits