Paketutdelning...

Paket,paket...
"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Detta hann jag se några gånger på olika bloggar innan jag hann hos Lisa på:
http://mittlillahus.blogspot.com/ Jag menar, vem vill inte ha en hemlig handgjord present?! Så vill du ha en av mig så lämna en kommentar här. De tre första kommer att få ett paket med någonting som jag gjort och som det står i texten ovan: Kanske inte imorgon eller om en vecka, men du kommer att få ett litet paket inom 365 dagar, det lovar jag och allt du behöver göra är att skicka vidare genom att lova samma sak på din blog!


Kommentarer:
Postat av: agata

Spännande! Det kan jag inte tacka nej till! Så här kommer en liten kommentar om din fina blogg som jag besöker lite nu och då.

Postat av: Annika

Åh, vem kan motstå att kommentera. Dessutom är det ju roligare att se vem som är inne på ens blogg - eller hur?! Kul att vara här och hälsa på dig, det är inte första gången - och inte sista.
Kram Annika

2007-11-08 @ 18:35:23
URL: http://kuling.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Åhh va lattjo! Det här vill man ju gärna vara med om!!!

2007-11-08 @ 21:40:08
URL: http://stickospring.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits