Mera cirklar

Projekt nummer två i våran studiecirkel, är en necessär där man utgår från en cirkel.

Jag har sytt och qiltat yttertyget.
Nu ska jag bara tänka ut hur jag vill ha insidan inredd, fickor, hankar å så´nt.
När jag sedan sytt insidan så  är det dags att montera med blixtlås och kantband.

Tänker använda denna som förvaring av mina "qviltverktyg".
Jag är ju nybörjare på det här, så jag undrar vad man behöver i sin gåbortväska?

*Rullkniv
*Tygsax
*Papperssax
*Sprättkniv
*Nåldyna
*Fingerborg
*Sytråd, pennor?!

Är det något mer som borde rymmas i denna?
Cirkel necessär
Blivande necessär/syväska.

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Sandviksgatan 37 i källaren, man går in från gården. Ni är så välkomna , och vi har öppet mellan 12-18!

Postat av: Marianne Fröding

Den väskan har jag sytt och har nu lite sysaker i. Den är jättekul att sy och den finns på min blogg i orange med en katt på!!
Gillar vantarna med ränder och rutor på!!

2007-12-10 @ 22:11:12
URL: http://froding.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vad fint det blir! Jag vill också bli en sådan pysslare någon gång :) Det är
bara tiden som fattas!

2007-12-12 @ 22:34:12
URL: http://secretzodiak.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits