Me like!

Vill ha! VILL HA!

Original Knitzi

http://www.knitzi.com/

Kommentarer:
Postat av: åsa i norr

Vilken fiffig grej. Den är nog jättebra att ha när man har sticken i väskan. Men jag fastnade för garnet som är på bilden när man klickar fram sidan. Den färgen var mumma.Ha det bra.

Postat av: Jessica

Håller med ovanstående. Det garnet gillar jag också. Men vilken praktisk grej att stoppa strumpstickorna i. Vill också ha en.

2007-11-29 @ 22:20:43
URL: http://www.klockarbarn.blogspot.com
Postat av: Tina

Tyckte också den var skitsmart! Enda kruxet är om man behöver olika för olika längd på stickorna... Kan bli dyrt det.

2007-11-30 @ 20:29:18
URL: http://ulltopia.typepad.com
Postat av: ewa

Hej!
Såg att du fått det vackra garnet Manos del Uruguay! O du undrade vad du skulle sticka. Jag köpte via tradera detta vackra garn o har nu tittat på det fram till idag. Har inte kunnat stickat på det senaste eftersom jag brutit min högra handled, suck! Men idag tog jag tag i det o började med en avlång halsduk med mönster som jag tidigare stickat på mycket tunt garn. Vet inte än om jag är nöjd, kan inte sticka så långa stunder. Men jag undrar har du kommit på något? Jag har en lång lista på eng/am sidor om du vill ha? Har ännu inte tagit mig tid att sticka efter mönster på engelska, knappt heller kollat deras sidor. Av lathet...
Men lycka till, hör av dig om du vill ha listan. Jag tar oxå emot tips på svenska mönster.
Det är oerhört vackert men lite tjockt.
/ewa

2007-12-25 @ 19:00:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits