Hej där Hemlis! Vem är du??!


I dag landade det tredje och sista Hemlis2! paketet i min brevlåda.
TACK! Hemlis för det finfina paketet.

Har klappat på garnet, mumsat av den goda chokladen och läst kortet.

Men... Vem är du? Jag har faktiskt ingen aning.

Trodde att det skulle avslöjas med sista paketet?

Själv har jag packat i ordning, för att i kväll kunna skicka det tredje och sista paketet till min Hemlis2 kompis.
Det brukar ta någon dag för paketen att komma fram, eftersom hon inte bor i Sverige.
Ja, jag vet att jag avslöjade mig där... men innehållet i paketet är ju fortfarande hemligt. 
Hemlispaket 3
Vackert turkost Alpacagarn, genomskinliga glaspärlor, min favorit mintchoklad och ett kort i form av en söt liten julkalender. 

Kommentarer:
Postat av: Din Hemlis

Ojdå, jag glömde visst avslöja mig. Det är jag som är StickSmurf. Kul att du tyckte om paketet!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits