Mata Hari Socks klara...

Jag har fått en egen sockbytar-kompis... kul, kul!

Sockbyte 
http://www.stickamera.se/sockbyte.php

Hennes favoritfärger på sockar är blå, röd och svart.
Så nu ska jag dyka ner in min sockgarns-samling och se om jag kan hitta något matnyttigt.

Jag har blogg-surfat en del idag, och det slår mig vad duktiga alla är på att redovisa sina färdiga slöjd-projekt!

Tittade i min egen blogg och insåg, att jag oftast skriver när jag börjar med något nytt... sedan är mina tankar redan på nästa projekt när jag håller på att avsluta det pågående.
 
Så de närmaste dagarna, kommer jag att redovisa lite bilder som ni inte fått se ännu. 

Det finns en hel del färdiga projekt från 2006, som jag inte visat...
Mata Hari Socks klara
Mata Hari Socks -lätta och roliga att sticka! 

Mönstret är från http://craftoholicgallery.blogspot.com/2006_01_01_craftoholicgallery_archive.html

Kommentarer:
Postat av: Katarina

Så kul med ännu en sockkompis. Jag är också med.
Ser med spänning fram emot att se resultaten sen på stickamera.
Lycka till med ditt stickande!

Postat av: Storjägarn`

Hej. Men så imponerad jag blir när jag läser din blogg.Rammlade över den.Du är ju så duktig på sticking. Vilka mönster och vilken fart du verkar ha...flera sockar i veckan. *phu*. Fantastiskt!

2007-01-10 @ 12:31:11
URL: http://bortaboijn.blogg.se
Postat av: Lena Falk

Vilka vackra sockor du gör. Och härlig blog! :) Kan du dela med dej av mataharimönstret? Hittar ingen beskrivning på länken du har.
Kram, Lena

2007-02-02 @ 18:44:10
Postat av: Jennie

Lena! Maila mig din e-postadress, så skickar jag mönstret. Min adress:[email protected]

2007-02-27 @ 09:47:39
URL: http://www.jennies.blogg.se
Postat av: Carina

Hej!
det är alltid lika roligt att titta in på din
blogg. Du gör så fina saker.
Jag undrar om du kan dela med dej av Mataharimönstret?
Hittar inte mönstret på länken som du har
Tack på förhand
Mvh Carina

2008-01-18 @ 05:33:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits