Hej Julklappskompis!

Skickade ett litet julklapps-paket till dig, med snigelposten i går.
Eftersom du ej vet vem jag är, så kan jag lugnt visa inehållet i paketet här på min blogg.

Hoprullad masma
Jag har sytt dig en marsma i vinrött ylletyg. Och fyllt den med lite bra å ha saker.
Tänkte att den kanske passar, till att ha dina sticktillbehör i. Tex. nålar, stickmarkörer, sax och så´nt. 

Vinröd masma
Jag visar inte allt inehåll i paketet, ifall du  nu lyckats lista ut att det är jag som skickat paket till just dig...

Hoppas att den kommer till användning och att färgerna faller dig i smaken.


Kommentarer:
Postat av: åsa i norr

Åh, vad fin! Har själv en förmåga att drälla runt mina grejor så att jag inte hittar dom när jag behöver dom.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits