Premiärbak i nya köket

Nu ska här fikas!

Uttråkade efter att ha byggt pärlhalsband, gjort tofsar på kartongbitar, ritat och spelat sällskapsspel innomhus i snart två veckor...
 
Så bakade vi igår sockerkaka, bullar -allt utan ägg så klart.

Att jag inte kommit på den ide´n tidigare?!!

Det börjar bli riktigt svårt att motivera dottern till att inte gå ut i det soliga vädret. Men pollenhalterna är fortfarande alldeles för höga....

Nu längtar vi bara efter regn, så vi kan gå ut och leka!
Bulbak
Lillgumman fixar jästen.

Själv har jag dödsroligt på kvällarna.

Här ska det bli en piratmössa till maken.
http://www.helloyarn.com/wecallthempirates.htm
(Fast jag tror den verkar bli min storlek... oj, vad ledsen jag är...eller så inte... He, he!) 
Piratmössa på gång
Piratmössa på gång i morjärvs tvåtrådiga ullgarn. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits