Älsklig, det är något jag inte berättat för dig...

När maken återvände från sin påskresa till Hälsingland, kröp det fram efter något dygn.
Det var något han inte berättat för mig...

Vadå?!

 -Jo, han har köpt en till bil...

Vi hade innan hans avresa till Bollnäs, talat om att sälja en av våra två bilar.
Då vi var överrens (trodde jag), att det bara fanns behov av en bil i vår familj.

Så nu mera har jag inte något dåligt samvete för att jag köpt en härva garn till!

Jag menar vi har ju tre bilar...
Om inte annat, så kan ju i alla fall en av dem användas till att förvara garn i. 
(Om det till äventyrs blir för fullt i mitt arbetsrum).

Då fyller den ju i alla fall en viktig funktion!

I morgon Tisdag 16/5 kl 18.30 är det Stick-café på Biblioteket i Gammelstad
    
Syren-grönt 2-trådigt ullgarn
Syrenlila/olivgrönt handfärgat 2-trådigt ullgarn från Bi Ca´s på Ljusterleden i Luleå.
 

Kommentarer:
Postat av: Susanne Henriksson

Hej på er, inte läst din hemsida på ett tag...vad fint, jag ser ju klänningen som jag gjort !
Kanske kan jag göra något annat också längre fram, men just nu är det lite för mycket arbete bara.

Vi ses snart // Susanne

2006-05-15 @ 21:18:50
Postat av: Carina Jonsson

Hej!
Det är alltid lika kul att titta på dina fina arbeten.
jag och min dotter satt vid dej på stickkafeet i
Gammelstad nu den 16 maj. Vi pratade ang en spetsstickad flickkofta, undrar om du kan höra av dej till min mail för det är något jag behöver fråga om denna kofta.
Tack på förhand

2006-05-16 @ 23:37:54
Postat av: Carina jonsson

hej igen
min mailadress är
[email protected]

2006-05-16 @ 23:50:27
Postat av: Vivan

Vilken bra idé att ha tredje bilen som garnförråd!!! Nu vet jag vad 245 får knäcka extra som - förråd åt papper man måste komma åt... om de inte rymms någon annanstans innomhus.

Vad ska det bli av garnet från BiCa´s??? Sommarfluffig sjal att vackra dig med om sommarkvällarna?

Kram!

Postat av: Kikki

Va? Finns det mer än en garnaffär i Luleå? Den enda jag hittat är ju den mot busstationen..
Supersnyggt garn!

2006-05-29 @ 08:16:08
URL: http://kikkis.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits