Vackert så in i vassen

Hemma igen, efter en omtumlande Stockholmsresa.

Lördag: Nerresa och Syfestival, med allt för mycket shopping... pärlor och garn! 
Kvällen: Supertrevligt 30-årskalas.

Söndag: På sta´n -vågade inte åka ut på mässan igen, risken att jag skulle bli pank på kuppen var alltför överhängande! 
Kvällen: Mysig middag hos kär väninna, hennes familj.

Måndag: Mag-sjuk! Ja, jag förblev sängliggande fram till 15:30 -snacka om besvikelse! Jag som skulle göra sta´n och shoppa garn hela da´n. 
Kvällen: God middag hos min trevliga värdfamilj.

Tisdag: Mör efter gårdagens pers... lullade på sta´n. Köpte mitt garn (bilder  kommer i morgon).
Kvällen: Hemresa med försenat plan... var hemma kring 23:50. Dottern sjuk, hosta hela natten.

Idag: Hemma med den sjuka dottern, mini-utflykt i det underbara vädret! Nu: Min 4-åring sover efter medicinering... inte mycket slöjd idag, återkommer i morgon.    
Vackert så in i vassen
Nog är väl vintern den vackraste årstiden! 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits