OS-Belöningen

Titta vad som kom med posten idag!

Jag gillar PAKET! det vet ni säkert sedan tidigare. Vad jag gillar ännu mer är när de är till mig och innehåller sådant jag tycker om.

Min medaljutdelerska Soili
http://spaces.msn.com/soili37/ , prickade helt rätt!

Alpacka -favoritgarn just nu! (i marinblått)
Pälor -jag kan aldrig få för många att välja på...
Pärlnål -som jag glömde att köpa när jag var på Syfestivalen!

Också bonusen: Handgjorda stickmarkörer!

TACK SÅ MYCKET! 
OS-Belöningen
Paket!

Kommentarer:
Postat av: Soili

Va roligt att du gillade mitt lilla paket.
Det är lite svårt att hitta på vad man skall skicka
men om man gillat Alpaca ,då blir det genast lättare,lycka till med dina alster,såg att du hade inskaffat många härliga härvot

2006-03-14 @ 22:40:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits