Läges rapport

Den gråa Ullsjalen är avmaskad. Nu är det bara blockning kvar, så tänkte jag virka på en kant också...

Är på gång och stickar provlappar.
JA, ni läste rätt! Hon som är erkänd provlapps-motståndare håller just på med två stycken!
De är till ett lite större projekt, som jag funderar på att börja med till veckan -Om allt går bra.

Har startat upp mina Bed Sock (Ur boken Knitting Vintage Socks).
Mönstret är lätt att följa, går hyfsat snabbt att sticka. Men det kräver ändå en del uppmärksamhet.
Bed Sock
Cerice-lila stickprojekt!

Kommentarer:
Postat av: Rebecka

Vad tycker du om Knitting Vintage Socks-boken? Är den värd sitt pris?

Postat av: Susanne Henriksson

Vad kul att se vad du gjort under veckan, fast jag inte pratat med er. Själv har jag haft en lugn helg. Gjort klart kläderna till mitt "andra" lilla barn Frida, det blev mycket bra. Kanske finns det tid till lite stickning då jag är på resande fot nästa vecka. Vi hörs // S

2006-04-01 @ 23:40:11
Postat av: ankka

Vad är det violet ul? Och vart kommer det från?

2006-04-05 @ 16:39:27
URL: http://www.noitaneule.vuodatus.net/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits