Hantverks café i Piteå 25/3 kl11:00

I dag bär det av till Piteå Museum, där ska det hållas Hantverkscaé kl11.00.

Jag har packat min "lattjo-lajban låda" med flera stickprojekt, så nu är jag redo för äventyr! 

Den gråa sjalen växer så sakterliga... jag har nu stickat upp 1,3hg av de 2hg 2-trådigt ullgarn, som jag plannerat anvånda. Stickar ca 0,4hg per dag, så sjalen borde vara färdigstickad i början av nästa vecka (om nu inget annat roligt slöjd-projekt dyker upp och distraherar...)
Närbild sjal
En närmare titt på min gråa sjal...

Kommentarer:
Postat av: Cecilia F

Detta mönster testade jag också. Blev lika som ditt men på bilden till beskrivning såg de med "håligt" ut. Men jag har stickat som de stod så vet inte vad som hänt...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits