Blå loppis-väska

Visst är det tillåtet att bygga om och modifiera, sina loppisfynd?!

Den här väskan (stommen) inhandlade jag på våran Kupanbutik i Luleå,tidigare i vinter för några ynka kronor. Nu har den fått lite extra "pynt" och genast blivit mycket mer begärlig.

Har provat att använda den som stickväska. Men det sitter ett litet kardborreband i övre kanten som garnet vill på att fastna och ruggas upp av... får lov att bya ut det mot en annan knäppning. 
Blå stickväska
Hjärtligt blå väska

Kommentarer:
Postat av: Vivan

Modifiera mera!!! Det är slagord och måtto för en hobbyslöjdare. Allt går att göra än mer visuellt tilltalande än originalet - så varför inte.

Jag och kärleken ligger sjuka. Ute är det vackert väder och jag hade hellre jobbat och tagit en skidtur efter jobbet. Men man kan inte få allt. Jag får nöja mig med snor och hosta och feber som går upp och ner.

Virkar en burk i papperssnöre från Village i Shopping. Mycket roligt. Men trögt, så det blir två varv i taget sedan värker handen. Ska stoppa post i den.

Puss på behörigt osmittande avstånd till dig och familjen. Hälsa kungen i huvudstaden.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits