Grillad ananas

Å.. puh!!
 
Jag kan knappt gå i dag. Spenderade gårdagen i trädgården och grävde ner sommarblommor...
Inte bra för lilla kroppen...

Så i dag, är det solstol och stillasittande stickning som gäller.

Vi grillade vår middag frammåt kvällskvisten igår,å jag är fortfarande mätt.

Till efterrätt blev det "Karamelliserad ananas med varm chokladsås".
Lyssna på det här; Chokladsås av: 70% choklad, Malibu-likör och grädde...

Något jag kommer att drömma om tills jag får äta det nästa gång!

Receptet kommer från boken "Nigellas sommarmat" -Nigella Lawson
Grillad ananas
Nej, det är INTE fiskpinnar på spett...


Kommentarer:
Postat av: Vivan

JAAA! Jag vill också ha grillade fiskpinnar med brunsås. Värsta käket. Skicka receptet vettja! MUMS!

Hoppas det smakade. Jag vet att du längtat, hett och länge! Men det är väl så med längtan, den ska vara länge annars blir det kortat. Å det är ju inte samma sak då när tillfredställelsen kommer.

Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits