Äntligen!

Jag har fått ett nytt tangentbord... eller egentligen ett nygammalt.
Ett hederligt sån´t där med sladd ni vet.
Har inte lyckats få någon kontakt i veckan med det trådlösa... frustrerande!

Å, jag som inte trodde att jag brukade se så mycket på fotboll...
Fick snällt inse i helgen att det gör jag faktiskt!

Så nu är jag med på fotbolls-parallellstickningen 
http://sticky.typepad.com/football/

Jag stickar en grön Mermaid... ja, det var så roligt att nu gör jag en till! 
Å, den här gången försöker jag överlista mig själv genom att börja med ärmarna! 

JA, den blå är färdigstickad.
Ska bara montera sista ärmen och fästa några trådar i kväll, så får ni se härligheten i morgon.
För då ska hon med på avslutningsmiddag på jobbet .
 
Nu ska jag ut i sommarvärmen och njuta av våran underbara trädgård!

Kommentarer:
Postat av: Vivan

Du är inte riktigt riktig. Men vad gör det - Jag älskar dig ändå!!! Eller kanske just därför.

Snälla - lägg bort Mermaiden och sticke en fotboll!!! Å jag lovar att spela en hel fotbollsmatch med den - om än så ensam i gul/blå tröja här på våran plan bakom bagarstugan.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits