Röda torgvantar

Opsan... har det redan gått två veckor se´n sist?!

Väskan som jag skrev om i sista inlägget är inte ens påbörjad...
Det har dykt upp så många andra roliga projekt.
 
Inspirerad av återbruk a´la Do re do tillverkade jag dessa vantar av en hoptovad ylletröja.

-Tack Pia!
Nu ska din avlagda gamla tröja få värma mina händer. Kommer att passa perfekt i vår när jag vill börja sitta utomhus och sticka igen.

Det syns inte så väl på bilden, men det är paljetter fastsydda i hjärtorna. Jag gillar paljetter, ja det gör jag faktiskt. Gjorde inte det för två år sedan... men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig!
Röda torgvantar
Hjärtliga vantar!

Kommentarer:
Postat av: Anna

ååh, vilka fantastiskt fina vantar!! blir alldeles förälskad i dem..! keep up the good job! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits