Honungsvatten

Lägesrapport:

-Älskling, vad är det för dag idag? Tisdag! Men då har jag ju legat sjuk i snart en vecka...

Men, jag mår bättre, ja jag lovar.

Jag varken kräks, sprutlackerar toaletten eller yrar om råttor som klättrar ner för väggarna längre. Det var torsdagens och fredagens nöjen.

Lördag och söndag tackar jag min hängivne make för att han bytte mina svettiga  sängkläder
-Tack för alla tre gånerna!

Nu är det hostan och täppt i näsan som slagit till, fast rösten eller pratet som dottern säger börjar komma tillbak nu.

Vad är väl nästan 40graders feber i fem dagar?
Svettas så man går ner fyra kilo, fastän man konstant dricker vatten och saft. Måste hålla koll på klockan, så att man inte glömmer bort att försöka äta något...då och då.

Jag är nog tuffare än somliga tror...
 
(Visste bara inte att det skulle vara så här tufft att fylla 33år).
Honungsvatten
Utsikt från en sjukbädd.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits