Livet efter Påsk

Påsken har varit lugn, men arbetsam. (Maken bortest till Hälsingland).
Har städat och sorterat hemma alla dagar... MORR!

Upptäckte att dottern får samma inte allt för trevliga humör som mig, när det kommer till städning.  
Tur att vi varit ensamma hemma!

Jag har slintit med skruvdragaren, piercat vänster handen...
Man ska inte vara otålig och skruva köksutrustning själv, när man har en man som är snickare.

Så nu får stickningen vila tills handen är brukbar igen. (Då kanske pekfingret på högerhanden hinner läka också?!!)

Men jag är inte så bra på att vänta... vill mest att saker ska ske på direkten.

Hämtade paket från AdLibris på ICA idag, har inte hunnit läsa böckerna än men de såg lovande ut när jag snabb-bläddrade dem.  
Böcker 060422
Påsk-presenter till mig själv!

Kommentarer:
Postat av: Britt-Marie

Spännande böcker, ta gärna med dem på tisdag !

2006-04-24 @ 08:16:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits