Äntligen blir det lite kallare!

Hej å hå !
Oftast resonerar jag som så, (snyggt rimmat va?!!) att om jag börjar i god tid så hinner jag kanske sticka färdigt -innan dottern vuxit ur tröjan...
Detta medförde i våras att en alldeles för stor vårtröja var färdigstickad. Men det gör ju inte så mycket nu när det börjar bli lite kallare igen. Denna mörkt gråa tröja passar nu i höst alldeles perfekt i storlek och är jätteskön att ha under täckvästen enligt dottern.

Jag har stickat i Lanette-garn samt efter ett av deras mönster.   


Lusekofta till dottern

Kommentarer:
Postat av: Ellinor

Hej! Sökte på google efter lusekoftor och hittade hit! Jag ser att detta är ett väldigt gammalt blogginlägg men jag undrar om du vet om det är möjligt att få tag på samma mönster någonstans? Så himla fin lusekofta!

2011-12-18 @ 10:57:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits